Lavinia

Lavinia
@Mahperi_Pera
Yıldızları görmek için başkaldırmak gerekir
Reklam
öncelikle selamlar ben genelde hep şey derim 'başka bir sonları olabilirdi-farklı şekilde bitebilirdi' ama bu kitabı okumaya başladığım ilk andan itibaren başka bir son olmadığını anlamıştım. Spoiler vermek istemediğim için yüzeysel konuşacağım. Kitabı ben çok beğendim(hele ki yazarın ilk kitabı 13 günde yazdığını öğrendikten sonra ayrı bir takdir ettim ) Ukde ve Eflah'ın aşkları çok tatlı ve soft. Ukdenin de söylediği gibi eflah her anlamda çok güzel seven biri belki bir umut dedim kötü son olacağını bildiğim halde okudum ve sonda gerçekten kötü olmuştum. Bana en çok koyan da eflahın ukde için yazdığı satırları ukdenin okuyamamasıydı. her kitapta olduğu gibi buradada kendinden nefret ettirecek karakterler çokça var FİRUZE PİYARE KENAN (bunu ilk başta sevmiştim ama sonra ...) RAHİBE (kadının adını unuttum) bu karakterleri seven olursa alınlarımdan öperim
O kadar doğru ki
çünkü kendi eliyle dokunduğu bir şeyi ağzına almak istemeyen bir insan ; hiçbir şekkilde kendiyle bağ kurmak istemez...
Sayfa 125 - pierre
1000k
Reklam