Mâhrez

Mâhrez
@Mahrezim
İyilik iyidir.
Annem az önce odama gelip ; "Bu iyilerin hiç şansı yok" dedi ve gitti. Bir şey diyemedim ve yutkunmakta zorlandım.
İnsan ve Duygular
Reklam
Yan yana gelmediğin halde, sevdasına bu kadar kapılmak niye.
Duygu/Düşünce
Ve onu nasıl sevdiğimi asla bilmeyecek.
Duygu ve Düşünce
Üçüncü Şahsın Şiiri...
gözlerin gözlerime değince felâketim olurdu ağlardım beni sevmiyordun bilirdim bir sevdiğin vardı duyardım çöp gibi bir oğlan ipince hayırsızın biriydi fikrimce Attila İlhan
Şiir
Fırtınam, felaketim hasretim…
Reklam