Mâhrez

Mâhrez
@Mahrezim
İyilik iyidir.
Üçüncü Şahsın Şiiri...
gözlerin gözlerime değince felâketim olurdu ağlardım beni sevmiyordun bilirdim bir sevdiğin vardı duyardım çöp gibi bir oğlan ipince hayırsızın biriydi fikrimce Attila İlhan
Şiir
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Fırtınam, felaketim hasretim…
Bugün İstanbul’daki güzel havanın esintisi bile seni hatırlattı.
Hasretiyle ölürken dinlediğim şarkı.
Geceler uykusuz geçer oldu, ömrümde Anılar birer birer, batırır hançeri kalbime…
Sabitlenmiş İleti