Mâhrez

Mâhrez
@Mahrezim
İyilik iyidir.
Sevmek Zamanı - Halil’in bir resime karşı olan duyguları.
Halil: Resminle benim aramdaki bir durum, seni ilgilendirmez. Ben senin resmine âşığım. Meral: İyi ama âşık olduğun resim benim resmim. İşte ben de buradayım, söyleyeceklerini dinlemeye geldim. Halil: Resmin sen değilsin ki. Resmin benim dünyama ait bir şey. Ben seni değil resmini tanıyorum. Belki sen benim bütün güzel düşüncelerimi yıkarsın. Meral: Bu davranışların bir korkudan ileri geliyor. Halil: Evet. Bu korku sevdiğim bir şeye ebediyen sahip olmak için çekilen bir korku. Ben senin resmine değil de, sana âşık olsaydım ne olacaktı? Belki bir kere bile bakmayacaktın yüzüme. Belki de alay edecektin sevgimle. Halbuki resmin bana dostça bakıyor. Ve ebediyen bakacak. — Sen dostlukların, aşkların kolay mı kurulduğunu, kolay mı sürdürüldüğünü sanıyorsun? Resminle ilk karşılaşmamızı dün gibi hatırlarım. Elbiselerim eskiydi, kirliydim, sakallarım uzamıştı. Birden bana iyilikle, sevgiyle bakan bir yüz gördüm. İnanamadım, ikinci kez zorlukla baktım resmine. Gene iyilik, gene sevgi vardı gözlerinde. Nihayet değişmezi bulmuştum. Resmin benim içime bakıyordu. Benim kendimi görüyordu. Bana hep dostlukla, iyilikle, sevgiyle baktı. — Sana aşık olarak kalmak istiyorum, işte hepsi bu kadar. — Şu acılarını at bir üstünden, gerisini sonra konuşuruz. — İki insanı ilişkisi çok güzel bir şey. — Dostluğu aşan ilişkilerden niçin kaçıyorsun? — Bu sözünle aşık olmayı kastediyorsan, dostluğu bu dünyada hiçbir şey aşamaz. — O halde sen bana aşık olmaktan da öte duygular içindesin. — Hayır, ben sana aşık değilim. — Olmaz böyle bir şey. Resmime aşık olman demek, beni sevmen demektir. — Olmayan bir şeyi nasıl söylerim? Niçin beni anlamamakta ısrar ediyorsun? Ben senin resmine aşığım işte hepsi bu kadar.
Aşk
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kendimi hiç iyi hissetmiyorum. Dudaklarındaki şifaya ihtiyacım var.
Ben kimlere kimlere iyi geldim de Bir kendime iyi gelemedim
Duygu ve Düşünce
‘Sen bıçaksın’ Tabir gibi tabir..

Batuhan

@Gravee
·
“Bak Milena, ‘En çok seni seviyorum’, diyorum ama gerçek sevgi bu değil belki. ‘Sen bir bıçaksın, ben de durmadan içimi deşiyorum o bıçakla’, dersem, gerçek sevgiyi anlatmış olurum belki...” Franz Kafka | Milena'ya Mektuplar
Edebiyat