Mâhrez

Mâhrez
@Mahrezim
İyilik iyidir.
Benim son 5 yılımın özeti olan o cümle;

Mehmet S.

@agnostikmuezzin
·
“Geceleri hayal kırıklığı ve öfkeden uyuyamıyorum..” (Drive My Car)
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Beni soran olursa 'mesaj atmasını beklerken vefat etti' dersiniz.
Elimde resmin kulaklarımda sesin Bitmiyor sana olan hasretim
Siz benim o geceki sessizliğimi duysaydınız sağır kalırdınız.

Zinya

@Flower_lady
·
Sahi, sessizlik dinlenebilir mi?
Sayfa 35 - DK
Edebiyat
Yaşarken yanımda olmayanları öldüğümde cenazemde hiç istemiyorum.
Gönderi kullanım dışı