Kürtçede "eş" kelimesi ağrı anlamına geliyor yani Kürtçede "eşim var" dediğiniz zaman normal eş değil ağrı anlamına geliyor yani Kürtçedeki eş anlamı ağrı ise evliliğe ağrılı bir bakış açıları var
Gece gece Kürtçe öğrenmeye çalışıp da mantık yürütünce paylaşmak istedim gayet mantıklı😁😂
Çok saçma!!! (Bu sahneyi izlediğimde 34 yaşındaydım ve beni çok etkilemişti. En çokta; ''Ben seni uzaktan sevmekten yoruldum'' cümlesi bana derin acılar yaşatmıştı.) youtu.be/N0dCCvInVw0
Yaradılışını söküp atamazsın ya da ciddiye almamazlık edemezsin. Yapabileceğin tek şey, ona baskı uygulayarak dipte sessiz sakin kalmasını sağlamaktır.
Yaradılışını söküp atamazsın ya da ciddiye almamazlık edemezsin. Yapabileceğin tek şey, ona baskı uygulayarak dipte sessiz sakin kalmasını sağlamaktır.