Neden böyle olur bu insanlar? Sen ona iyilik edersin, o sana kötülük. Utanmak, arlanmak da bilmiyorlar. Sanki kural bu imiş. Hep kendilerini haklı görürler. Herkes onlara kul köle olsun. Kul köle olmazsan zorla yaptırırlar bunu...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
günler geçip gidiyor
ben geçip gidemiyorum
hiçbir şey olmuyor bu günlerde
rayından çıkmış
diğerinden ayrılmış bir vagona benziyorum
....................................
var
içimde çokça sitem
var
içince çokça Özlem
var
tarifsiz çokça adres
ben
yeteneksizim kavuşmakta
Kitaptan çokça sevdiğim iki bölümü ekledim. Sıla’nın kalemini beğendim, beklediğimin çok üstünde bir kitap.
İyi okumalar..