Yüksek seviyeli yani edebi değeri gayet iyi, cümleleri özenle kurulmuş ve benim düşünce dünyamı genişleten kitaplar okuyunca diğer kitapları okuyamıyorum...
Allah razı olsun. Yazar içindeki sıkıntıları dökmüş ama ben edebi değer olarak bir şey bulamadım. Kitabın içindeki yazılar ismindeki ağırlığın hakkını vermiyor bence. Üzülerek söylemek isterim ki benim için sadece zaman kaybı oldu.
Kûn Fe YekûnAhi Aratoğlu · Olimpos Yayınları · 2019223 okunma
İstedikleri gibi hayal kursam, fazlasıyla özgür sanıyorlar; Allah rızası için düşünsek, sınırları çizilmiş Eser olduğumu düşünüyorlar.
Rabb'i ile olan mı esir, nefsiyle olan mı özgür?
Ben bunu anlatamadım hiç.