Bu kitap bazı yanlışlarımızı bir kez daha yüzüme çarptı. Batının yok saydığı, görmezden gelmeye çalıştığı alimlerimize bizim kendimize gelip sahip çıkmamız gerekiyor. Bizim bütün ilimleri kendi tarihimize göre yazmamız gerektiğini hissettim. Her şeyi olduğu gibi almak yerine iyice akıl süzgecinden geçirip almalıyız... İşte o zaman aslımızı buluruz.
İslam ve İlimNecmettin Erbakan · Mgv Yayınları · 2017582 okunma