İlk başta alaz kötü davrandı ama sonradan dinlemeyi öğrendi ki sedefi dinledi de affetti zaten mutlu sonla bitti o yüzden mutluyum kendimi iyi hissediyorum zaten sedef aşırı eğlenceli birisi ..
Çok güzel okuyun özellikle de ateş parçasınin bölümlerini pusat aşırı komik Tarıki demiyorum bile ayyy ceren iyiki yazmışsin zaten kitabın sonu olayyy aşkını öldü sandım ilk zaten Ateş ağladığı zaman bende ağladım
Çok güzel bı kitap bitmemiş olsa bile iyi bı başlangıç tavsiye ediyorum bence hemen birtir kitabı merak ediyorum sonunu ...
Neyse işte güzel ne anlatım ki