1) Ben hayatta belkide her sıradan insanın pratikteki hayatlarından her seferinden bıkkınlık üzere bahsettikleri , yüzlerinde tebessümün kırıntılarına dahi rastlanılmayan insanlardan sayılabilirim . Oysa bu yargı bir o kdar doğru bir o kadar yanlıştır .Çünkü bazen içimin sadece şu anlık karanlıkta olduğunu sayar , o gün geldiği vakit içimdeki tüm o rekli hislerin aydınlık ile beraber bütün çıplaklığıyla ortaya çıkacağını hisseder , hatta histen öte ruhumun bu bedene ait olduğu kadar gerçek sayarım .