Öncelikle şimdiye kadar beni en çok şaşırtan kitap olduğunu belirtmek isterim. Kitapta olaylar gelişirken yazar seni bir karakterin yerine koyuyor sıkılıyorsun bırakmak istiyorsun kitaptaki karakter gibi faka merak seni kitaba bağlıyor en sonun da bütün olaylar sadece yazar ve senin seçmeni istediği karakter arasında geçtiğini anlayınca kafanda şimşekler çakıyor. Ben hayran kaldım kesinlikle tavsiye ederim.
Öğretmen olmak büyük büyük üniversitelerde derslere girmek değil memleketinin en ücra köşelerinde eğtime aç bir umut bekleyen çocuklara umut olmak gerektirdiğini hissetiriyor.