Şebi Yelda

Şebi Yelda
@ManYaldaam
Kitabımın ağırlığı göz yaşlarımdandır..
Öğretmen
Lisans
İstanbul
31 okur puanı
Kasım 2025 tarihinde katıldı
Z kuşağı öğretmenlerin okulun son haftası sıradan bir dersi:)
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Toplum zıvanadan çıkmış. Cinayet cinayeti kovalıyor. Akıl susmuş ve mefhumlar cehennemi bir raks içinde tepinip duruyor. Sloganlar yönetiyor insanları. İdeolojiler yol gösteren birer harita değil, idrake giydirilen deli gömlekleri. Aydın dilini yutmuş; namlular konuşuyor. Bir kıyametin arifesinde miyiz acaba? Dünyayı şeytan mı yönetiyor? Düzeni büyücüler mi bozdu? Bu kördüğümü çözecek iskender nerede? Bir Facianın Hikayesi
Alıntı
"İnsan için önüne çıkan bütün yollar "yürünebilir" yollar ise o insan artık kaybolmuştur."
Alıntı
Nerede o eski kar tatilleri:))Üç senelik meslek hayatımda kar tatillerinde kar yağdığını göremedim :)
Duygu ve Düşünce
"Yılgınım, yılkıdayım, kitabımı kapattım" diyen şair SüleymanÇobanoğlu. Şöyle devam ediyor. "Anlaşılmaz bir şey bu, kimseyle konuşamamak söz harlayıp akarken kavrulmak susuzluktan..." Şiir bir defa okumayla anlaşılacağına inanmadım hiç, ilk okumada anlıyorsak o şiir değil başka bir şeydir. Tamgalar şiirlerini birkaç defa okudum, derinlerindeki efsunlu manalarını kavrayayım istedim. Ve ara ara yine okuyacağım hiç şüphesiz. "Ben aksayarak iki büklüm, çelimsiz bu yüzdendi belki de yine de gittim en uzağa, en zora tastamam elli sene seni aradım ki şöyle diyecektim: "yürüyorum bak, anne!"
Şiir