"Ölüm anında kontrol ve direksiyon hâkimiyeti sıfıra iner, yani içinizdeki neyse o açığa çıkar. Eğer kalp o ana kadar mutmain bir imana kavuşmadıysa Allah korusun... Ölüm anı çok tehlikelidir. Son nefesten korkmak bu yüzdendir işte. Hiç numara yapamazsınız, her şey olduğu gibi ortadadır. Bu dehşet verici bir şeydir."