Hayatta en önemli şeylerin sevgi,minnettarlık be bağışlama olduğunu düşündüğümü söylemek istiyorum.Sevgi,çünkü sevgi olmadan hayat nedir ki?Minnettarlık,çünkü annem bana her zaman minnet dolu olmamı öğretti.Ve teşekkür ederim dediğinde bu karşındakini de mutlu eder.Ve bağışlama,çünkü hayat öfkeli olmak için çok kısa Ve göz kamaştırıcı.