MaRvEL

MaRvEL
@MarVeLLL
Ey görünüş! seni bir yerinden hiç anlamıyorum.
Sorma bana ne kadar seviyorsun diye..! O kadar işte..!  Tavanı kadar sokağın, Ve Dibi kadar cehennemin.!
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hayatta en önemli şeylerin sevgi,minnettarlık be bağışlama olduğunu düşündüğümü söylemek istiyorum.Sevgi,çünkü sevgi olmadan hayat nedir ki?Minnettarlık,çünkü annem bana her zaman minnet dolu olmamı öğretti.Ve teşekkür ederim dediğinde bu karşındakini de mutlu eder.Ve bağışlama,çünkü hayat öfkeli olmak için çok kısa Ve göz kamaştırıcı.
Şimdilik ben, hikayesi olmayan bir insandım.
Hayat,rüyası aşk olan uzun bir hikayedir