Hayat savaştır. Ölümden korkanlar yaşamasın. Bayraklar, nasıl kanlandıkça bayrak oluyorsa, toprak nasıl kanla sulandıkça vatan haline geliyorsa, toplumlar da ölmesini bildikleri nisbette millettirler. Ölümden ancak hayvan ve hayvanlaşmış insan kaçar. Ölümlerin en güzeli ise, yurt ve şeref uğrunda ölümdür. İçimizi sızlatan şehitlerimiz aynı zamanda övüncümüz ve sevincimizdir de...
30 Ağustos Zafer Bayramımız Kutlu Olsun..
...ve Türk kağanı mukaddes ötüken ormanında oturdukça ülkede sıkıntı olmayacak, töre yaşayacak.. üstte gök basmasa altta yer delinmese senin ilini ve töreni kim bozabilir?
Ey Türk titre ve kendine dön!..
Aradığın şey o kitaplarda değil, aradığın şeyi okuyarak bulamazsın.
Sende eksik olan şeyi gözlerinle tamamlayamazsın.
Aradığın şeyi dünya’da arayacaksın, ama aradığın şeyi yüreğinle bulacaksın.
Dünya’da ki tüm kitaplar, tüm hesaplar, akıl oyunları, sayfalarca laflar, sevginin yerini tutmaz.
"Okuyarak öğreneceksin ama severek anlayacaksın"
Aslında bu tarz aşk klişelerini yazan kitaplardan etkinlenmiyordum, ama yazarın anlatımı o kadar yoğun ki bir anda kendinizi içinde buluyorsunuz. Yazar çok basit gibi duran platonik bir durumu etkileyici bir anlatımla anlatmış. Okunmaya değer bir eser..