Ben bu kitabı okuyalı beş-altı ay oldu fakat kitabın benim üzerimde bıraktığı tesiri devam ediyor.
Sadece iki kitabını okuduğunuz bir yazar nerdeyse tüm eserlerini okuduğunuz en sevdiğiniz şairi bir anda unutturabilir mi?
Öyle içten, öyle anlamlı, öyle hoştu ki. Üzerine bir sürü şiir kitabı okudum, öncesinde de okumuştum ama hiçbiri bu kitap kadar etkili olmamıştı. Kitapta acıyı, aşkı, kıskançlığı, yalnızlığı ve yazarın hissettiği her duyguyu o kadar içten hissediyorsunuz ki, sanki kitabı yazan sizmişsiniz gibi. Normalde birkaç günde bitirebileceğim bu kitabı benim bitirmem 54 gün sürdü, öyle okunup hemen diğer sayfaya geçilecek şiirler yoktu içinde. Okuyup da size duvarı izlettiren şiirler vardı. Ben ne kadar abartıp övsem az kalır. Siz direkt kitaba ulaşabilin diye yoruma pdf'ini bırakıcam lütfen şiirden anlamıyorsanız okumayın kitabın değeri düşmesin. Benim derinden bağ kurduğum bir kitap olduğu için belkide abartmisimdir bilmiyorum ama 'Aşka Dair Nesirler' benim 17 yaşım. Deneyeceklere keyifli okumalar diliyorum.