"kendimi yatıştırmak için biz aynı yalnızlığı yaşamıyoruz, diyorum, içimden. o, insanlardan kaçıyor, onlardan nefret ettiği çok belli; bense dünyayı daha duru bir bakışla gözlemleyebilmek, belki de daha iyi tanıyabilmek, daha iyi kucaklayabilmek için ondan uzak duruyorum."
Istenildiği gibi olan ya da olmayan şeylere üzülmekle o kadar zaman harcıyoruz ki treni kaçırıyoruz. Hayat kendi yolunu bulur herşey olacağına varır. Sadece yaşa ve bırak olsun gitsin.