Maria P.

Maria P.
@MariaPuder__
Size de oluyor mu bilmiyorum... Mesela bir kitabı okuyorum ve bazen bir sayfayı okumayı bitirdiğimde aslında o sayfayı hiç okumamış gibi hissediyorum, aklımda hiçbir şey oluşmamış ve dikkatsizce okumuşum. Keşke bu kayıp zamanları hayatımızın sonuna uzatma olarak ekleyebilseydik…
Edebiyat
Maria P.
Bu aralar sık sık oluyor. Kitap okuyup da kafamı dağıtayım, günlük sıkıntılarımı bir kenara bırakayım diye kaçtığım bir sığınak oluyor kimi zaman. Ama böyle anlarda odaklanamadığım sayfa sayısı da artıyor malesef.