Ben psikolojik gerilim veya düz korku seviyorum.Polisiye de severim ancak terimler çok ağır bastığı için çok ilgilenmiyorum ancak bu kitap çok ilgimi çekti ve polis terimleri geçmesine rağmen çok güzeldi ve aksiyonluydu
Öğretmeninizin verdiği ve yaşınızdan çok küçüklerin okuyabileceği türden bir kitaptan ne bekleyebilirsiniz ki? eğer çocuk kitapları okumayı seviyorsanız alın derim gerçekten 7. sınıf biri olarak 8,9 yaş aralığındaki bir kitabı sınav zoruyla okumak hiç benlik değil