"Kitaplar bir halta yaramaz. İnsanın birine ihtiyacı vardır, birine yakın olmak ister." İnler gibi devam etti. "Kimsesi yoksa delirir insan. Kim olduğu hiç önemli değildir, yeter ki yanında biri olsun. İnanın bana, insan fazla yalnız kaldımı , hastalanır."
Zamanında insanlara o kadar tahammül ettim ve onları anlamaya çalıştım ki şimdi biri bana biraz bile kendimi değersiz hissettirince deliye dönüp hayatımdan çıkarıyorum.
Çünkü biz bu hikayenin sonunu gördük hep böyle başlıyor.