Bu kitabı ilk bitirdiğim zamanı hatırlıyorum.İçindeki bilgileri sindirebilmek kolay değildi, çarpıcıydı, ufuk açıcıydı. Hawkins'nde dediği gibi aslında kitap eski bir kitap. Güncel bilgilerle karşılaştırıldığında zamanın gerisinde kalıyor ama okudukça bir bilim insanının neleri öngörebileceğini görüyorsunuz. Dili biraz ağır olabilir ama eğer biraz meraklı biriyseniz kesinlikle okuyun.