Yunan mitolojisi hakkında okuduğum ilk kitaptı. Farklı bir pencere oldu benim için. Kitap konusu itibarıyla kendini merak ettiriyordu. Fakat çok akıcı olduğunu söyleyemem. Zor ilerleyen bir kitaptı. Ama bir şekilde bitiyor merak etmeyin :)
Bu kitaba başlamadan önce çok övülen beğenilen bir kitap olduğunu biliyordum. Beklentiyle başladığım için belki de karşılığını bulamadım. İlk Yunan mitolojisi deneyimim olduğu için de böyle olmuş olabilir. Sonuç olarak benim için ortalama bir kitaptı. Bir sonraki incelemede görüşürüzzz.
Ben, KirkeMadeline Miller · İthaki Yayınları · 202444,3bin okunma