An itibariyle serinin ikinci kitabını da bitirmiş durumdayım. Feyre nin macerası hız kesmeden devam ediyor. 3. kitapta görüşürüz.♡♡♡
######SPOILER ######
Biliyordum biliyordum. Rhysand ın başrole yükseleceğini biliyordum. Feyreyle son derece uyumlu oldular bence. Aralarındaki enerji çok iyi. Tamlin e gelince Hybern Kraliyla iş birliği yapmak nedir. Bir canavarın sözüne nasıl güvenirsin Feyre istemiyor seni bırak kızı. En azından artık bir casusumuz var:) Fakat umarim Lucien kısa sürede bir şeyleri anlamaz. Bu inceleme de bu kadardı. Ben Kanatlar ve Küller e gidiyorum. Hoşça kalın♡♡♡