Mary

Mary
@Mary_709
Îman; eğrinin doğrulduğu; çirkinin güzelleştiği; uzağın yakınlaştığı mukaddes potadır.
Senin yanındayken kimse bana zarar vermiyor ve kalbimde mutluluk güneş gibi parlıyor.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Mary

, bir kitap okudu
Puan vermedi·96 syf.·
2025 7. kitabı
Mustafa Oğuz
8.2/10 · 24 okunma
Çünkü sen kendine iyi davranmazsan, kimse sana iyi davranmıyor. Sen kendine iyi davranıyorsan yani ona anlayış ve şefkat gösteriyorsan, diğer insanlar kötü olsalar bile bundan çok fazla etkilenmiyorsun. Sen kendini sevmiyorsan diğer insanlar da sana, umduğun değeri vermiyor. Bir insana en büyük zararı diğer insanlar değil kendisi veriyor.