Gerçek bir adaya ihtiyacımız var.Paranın geçmediği değil, hükmetmediği.Özgürlüğünü elinden alamadığı insanın.Dostun, sevgilinin yerine geçmediği. Çünkü ne ayırırsa sevdiğinden insanı, asıl sevdiği odur.
-Büyük adamların taraftarları onu övmek için kendilerimi kör etmeye alışıktırlar.
-Kimin sözü bu!
-Nietzsche'nin.
-Adam çıldırmamış boşuna!
-Nasıl?
-Görerek yaşamak kolay mı!