Son sayfasına gelince ne oldu şimdi demekten kendimi alıkoyamadığım fakat okurken müthiş bir heyecan ile okuduğum bir kitaptı.Deyim yerinde ise bu kitap bir suydu ve ben de kana kana içtim..Kelime hazinemi ziyadesiyle geliştirdi.Mutlaka herkesin bu hayatta Selim Pusat’u tanıması gerektiğini düşünüyorum...Dimağımda ki etkisi sanırım pek kısa sürmeyecek...
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
İçtin de ecel zehrini sen kendi elinle
Hâlâ bu gönül hangi uzak bölgeyi bekler?
Bak,haykırıyor”Boştur ümitler”diye dinle,
Zulmette keder besteleyen gamlı köpekler...
Göğsünde vurup parçalanan kalbi,nihayet
Bir saçları kan,gözleri keskin dişi çeldi.
Artık bitecek ruhunu sarsan bu şeamet
Zira saçı kan sevgilinin ismi eceldi..