Hoş geldin 21
Sessizce gel...
Huzurla, sükûnetle, içimi yormadan.
Yeni heveslerim, sevinçlerim, kırgınlıklarım, kızgınlıklarım...
Her biriniz hoş geldiniz.
Belki de kendimi en çok tanıdığım, en çok “ben” olduğum yaş bu.
İçimdeki kuş cıvıltıları sessizleşse de hala susmadı
20 yaşım; sabrı, durmayı ve biraz da kabullenmeyi öğretti bana.
Hoşça kal 20.
Ve sen, 21…
Hayırla gel.
"Rabbim, bu yeni yaşımı hayırla karşılamayı, geçmişten ders almayı, geleceğe umutla bakmayı nasip et. Kalbimi ferahlat, yolumu aydınlat, içimi huzurla doldur." 🌿