Kapılarını açan bir gönülden içeri girmek için koşmasak da olur . Kan ter içinde kalma şartı yoktur. Peki kapı kapalıysa koşmak neyi değiştirir. Yorgunluğumuzu çoğaltmaktan başka ne olur daha hızlı koşsam yetişir miydim yazgıma, diyenler için kafasını sağa sola sallayarak bakan bir dünya vardır. Uçsaydın da yetişemezdin.Hani bazen kapılar kapalı diyoruz ya. Belki de kapı hiç yoktur...
Ne olması gerektiği ile ilgili değil de olanla ilgilenmeye başladığımız gün, hayatımıza bir film müziği eklenir. önce kısık kısık Bir ses duyarız sonra ses yükselir .başlarda rahatsız etse de gitgide ahenge kavuşur; işitmeye başlarız yaşamı.