Her şeyin derin olduğunu düşünmek kötü bir özellik.İnsanın sürekli gözlerini kısmasına neden oluyor,sonunda da isteyebileceğinden daha fazlasını buluyor insan.
İnsanın gözleri, önlerine gözkapakları indi diye kapanmaz. Kapakların arkasında gözler açıktır. Açık bir kapının ağzına bir kaya yuvarlasanız, kapı bu yüzden kapanmaz; kaldı ki pencere de böyle kapanmaz, çünkü uzağı görmeyi sağlayan şey gözler değildir.