İşte budur bizim en büyük zayıflığımız.Kendimizi sevmeyi öğrenmeden, başkasını sevmeye çalışmak.Kendi varlığımızı kabullenmeden başkasının varlığını onaylamak ve sindirmeye çalışmak...
Kaygılı olduğunuzda derin bir nefes alın ve yavaşça verin. Sinirli olduğunuzda spor yapın. Üzgün hissettiğinizde başardığınız şeyleri düşünün. Birşey yapmak istemediğinizde duş alın. Yorgun hissettiğinizde kapkaranlık bir odada uyuyun. Kararsız kaldığınız anda neden o şeye başladığınızı anımsayın. Sizin gibi hayata bakmayan yüksek değere sahip arkadaşlar edinin. Düşüncelerinizi hep temiz tutun. Yeni ve güzel kelimeler kullanın. Sevdiğiniz insanlara mutlaka içten bir şekilde sarılın. Her gün mutlaka en az dört sayfa kitap okuyun. Dogmatik öğretilerden uzak durun. Karamsar sözler içermeyen müzikler dinleyin. Kendi tarzınızda giyinin. Hayatınızla ilgili kararları sadece siz alın. Unutmayın herkes kendi uykusunu uyur, kendi rüyasını görür. 2024 yılı sizin başlangıcınız olacak, sevgiler 🍀