"Mes'ûl olduğun şeyle meşgûl ol"
Bildiğim en esaslı söz diyebilirim .
İnsana üzerine düşeni yap düşmeyenle de uğraşma demenin en naif hali zira .
Bir kitabı bitirip diğerine başlamanın verdiği heyecana karşılık gelen başka bir heyecanda yok diyebilirim .
Ayrı bir tadı var çünkü.
Uzun aradan sonra Sabahattin Ali Okumalarıma geri döndüm .
Kalmış olan bir Kaç kitabını da okuyup Sabahattin Ali kulliyati bitirmiş olma huzuruna nail olayım artık