Avukat Burhan alçağı, bize gerici dermiş. Ne gericisi? Biz halisinden Atatürkçüyüz ve Atatürk hazretlerinin izindeyiz. Biz öyle, yatıra matıra, türbeye, kıtıra inanmayız. Velakin şehit başka, şehit türbesi. Atatürk rahmetli sağ olaydı da, şehide türbe yaptığımızı duyaydı bize, “Aferin!” demez miydi? Hey koca Atatürk, şu Burhan gibi dinsizleri temizlemedin de...