Masum bi aşktı bizimkisi. Ama günümüzde, masumiyet bile masum değil ki... Onu bile kirlettik.
Kim bilir sevilecek daha nelerin var?
Sahi her şeyin güzel mi senin?
İlk başlarda kitap çok anlasılmasada sonradan kendini bi nebze olsun sevdiren bi kitap.. Ama hala aklımda ki soru ise o bebeğin kimden olduğu.. Amil efendini yaşadıkları bence okunmaya değer..