o dönemlerde komunist insanların kol gezdiği bi yer düşünğn abi kardeş ilişkisinin bile bu denli zor olacagı.. insan bile kendi kendine sorular soruyo.. emine senlikoğlunun beğendiğim kitaplarından biri
kitabın anlatımı ve dili gercekten güzel.. iki kardeşin yasadıgı ve cevresinde gelişen olayar çok güzel anlatılmış.. diğer kitaplarına benzer gibiydi ama ben beğendim