Maviş

Maviş
@Mavii26
Öfkeliyken konuşun; tüm zamanlar için pişman olacağınız en iyi konuşmayı yapmış olursunuz.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Her zaman göz göze gelmeyebiliriz ama kalp kalbe bakmayı deneyebiliriz.
Kahkaha hayatın darbelerini azaltan bir şok emicidir.
Çok sayıda insanla tanıştım ama henüz bir arkadaş edinmiş değilim
Ne olacaksa olur, bırak olsun. En kötü gün de sonuna varır, bırak varsın.
Sayfa 14