S.

S.
@Mavii_sim
(DM Yok)
Dünya...
Dünyayı seviyorum ama insanlardan nefret ediyorum. Bu yüzden;
1K
Reklam

S.

, bir kitabı yarım bıraktı
Fakir Baykurt
8.7/10 · 4.692 okunma
İnsanların bu kadar kötü olduğu bu zamanda, hâlâ gülebilen çocukların olması büyük bir nimet değil mi sizce de?😔💔
Yüreğim; Şu dışarda yağan yağmur, esen rüzgâr ve buğulu camda kalan damlaların ardından bir güneş gibi parlamak, bir çiçek gibi tomurcuklarını açmak istediğini biliyorum ama bekle... Zamanını bekle... Ve umudunu asla ama asla yitirme...
Reklam