Beyzanur

Beyzanur
@Maviigeceee
"Hayır, kalbim o kadar kötü değil! Sadece hassas!,fazlasıyla hassas! - Bu da kalbimin kötü olduğunu göstermiyor mu?"
Sayfa 36·Kitabı okudu
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Sorarsan bana nesin diye..Etten, kemikten, hayalden ibaretim."
"En çok da yağmur yağdığında seviyorum bu şehri, herkesin yüzü ıslak, başı öne eğik sanki herkes suçunu kabullenmiş gibi.."
Yapayalnızsın insanoğlu.
"Çok zor oluyor insanın her şeyi içine atması ve içinde debelenmesi.." Stefan Zweig