M

M
@Mavilersonsuz
Diyorsunuz ki insan neyin iyi neyin kötü olduğunu kendiliğinden anlayamaz, her şey çevreye bağlıdır, çevreyse insanı kemirip bitirir. Oysa ben her şeyin tesadüflere bağlı olduğunu düşünüyorum
Öğrenci
Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmeni
Konya
Konya, 25 Haziran 2003
220 okur puanı
Mayıs 2021 tarihinde katıldı
"Bir zamanlar, insanlar düşünme işini makinelere devretmiş, böylece özgürleşmeyi umut etmişlerdi; ama bu, makinelere sahip başka insanların onları köleleştirmesine yol açtı sadece."
Sayfa 25 - İthaki·Kitabı okudu
1000Kitap
Reklam
'Korku katilidir aklın. Korku, mutlak yıkım getiren küçük ölümdür.'
Sayfa 21 - İthaki·Kitabı okudu
1000Kitap
'Hükmetmek için kurnazlık gerekir.'
Sayfa 14 - İthaki·Kitabı okudu
Edebiyat
"Bir başlangıç, dengelerin doğruluğuna en büyük özen gösterilmesi gereken zamandır."
Sayfa 13 - İthaki·Kitabı okudu
1000Kitap