Gece mavisi

"Hangisi daha iyidir, kolay elde edilmiş bir mutluluk mu,yoksa insanı yücelten acılar mı?"
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Ama insanoğlu aptal olmasa bile dehşetli nankördür."
"İnsana en çok acı veren şey, söyledikleriyle söylemek istedikleri arasındaki uçurumdur..."
Yemin ederim ki,her şeyi fazlasıyla anlamak bir hastalıktır.
Alıntı
Her yerde cinayet, hırsızlık, sarhoşluk,kol geziyordu.