Birisi sana kötü sözler söylediğinde ya da kötü bir şey yaptığında bil ki o kişi kendi karakterinin gereğini sergilemektedir. Tabi ki onun senin hakkında sana göre iyi olacak şekilde davranması mümkün değildir, o sadece kendine göre iyi olan şekilde davranacaktır. Ve kanaati yanlışsa, kendisi zarardadır çünkü aldanmanın kurbanı olmuştur. Aynı şekilde, eğer doğru olan bir hükmün yanlış olduğu zannedilirse bundan hüküm hiçbir zarar görmez, sadece onun yanlış olduğuna inanıp aldanan kişi zarar görür. Hayatında bu prensibe göre hareket edersen, sana sövüp sayan, seni yeren bir kişiye karşı dahi nazik ve kibar olabilirsin, çünkü şöyle söylersin: "O da kendine göre haklı."