Bir pazar keyfi. Önceden kahveyi sevmeyen ben şimdi sevmeye başladım. Bir şeyi sevmiyoruz diye ömür boyu sevmeyeceğimiz anlamına gelmez. Hayatın bu yönünü ilginç buluyorum. Sanki bazen ömür boyu aynı durumda ve duyguda olacakmış gibi geliyor ama hâlbuki durumun değişmesi için şartlar oluşursa kendimizi farklı şeyleri denerken , öğrenirken bulabiliriz. Hayat bu yönüyle gerçekten çok güzel.
(Kitaplar konusunda kafam karışmasa çok daha iyi olurdu 🙂)