Hiçbir şeyim ben,bak en azından bunu kabullenecek kadar cesur ama bunun içimde bir umut olduğunu sana anlatamayacak kadar korkağım. Benim kırılmaya senin de dokunmaya cesaretin yok. Böyle kalsın, istediğin gibi.
Geçip gitmiş ve her şey gibi bir gün bitmiş olacaksın sen de. Ama ben seni, koridorda artık bakmadan geçtiğim bir resim gibi değil, başucumda duran bir çerçeve olarak hatırlayacağım. Böyle kalsın, istediğin gibi. Birbirine sarılan ama hiç dokunamayan iki insan olarak.