📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Huxley diyor ki ; ne sebeple olursa olsun hatanızı üzerinde kara kara düşünmeyin.
Temizlenmenin yolu çamurda yuvarlanmak değildir. Hayat doğru ve yanlışın yan yana olduğu o mecradır. Telafisi olmayan tek hata, yaşanan o anın boşa harcanmasıdır.
Her insan kendisi olması karşılığında topluma bir bedel öder. Az ya da çok ama mutlaka bir bedel. Kimse bedelsiz kendi olamaz. Bu bedel çoğu kez yalnızlıktır.
Murathan Mungan
Henüz ölmemiş birine, hala hayatta ve nefes alırken sarılamıyor ve asla da sarılamayacak olmak... Bilirsin bazı cehennemlerin ateşi, eti değil ruhu yakar.
Gregor