Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Takip ettiğim, beni takip eden ve saygım olan insanlar için açıklama yapma gereği duyuyorum. karaca hesabı üzerinden hakkımda yapılan yorum için konuşacağım: yorumda yapılan terbiyesizlik cabası, dm'den daha birçok hakaret ve dahil olmadığım bir konunun saçmalanmasına maruz kaldım. Önce kadınlığım üzerinden, ardından insanlığım üzerinden suçlanıp türlü hakaretler yedim. Söylenildiği gibi üste çıkma gibi bir çabam yok, çünkü bahsedilen olaya bir dahil olmuşluğum yok. Ben yalnızca bana bir soru sorulduğunda; evet ya da hayır demek bana düşmez, sorun kiminle ilgiliyse onunla çözülmesi gerektiğini söylediğim bir cevap yazdım. Bu kimseyi savunmak ya da haklı göstermek için verilen bir cevap değildi. Bunun üzerine olayın içinde olduğum ve asıl suçlunun ben olunduğu söylendi bana. Ayriyeten rahatsız olduğumdan dolayı defalarca kez mesajlara görüldü atmama rağmen hâlâ hakaret mesajları aldığımdan kişiyi engellemek durumunda kaldım. Ayrıca şunu da belirtmek istiyorum: olaya dahil olan Nisa ile ilgili de herhangi bir yakınlığım yoktu, doğru dürüst tanışıklığım bile yoktu kızla. Bir konu üzerinden ufak bir konuşma geçti aramızda yalnızca. Uzun zamandır bu platforma dahil olan biriyim ve şimdiye kadar böyle bir konuda asla açıklama yapmadım ama hesabımı tanıyan kişilerin şüpheye düşmemesi için yazıyorum. Bu yaptığım açıklama üzerine verilecek olan türlü cevapları da dikkate almamanızı rica ediyorum.
Velhasılkelam; dediğim gibi, bu platformdaki insanlara duyduğum saygıdan dolayı böyle bir konuda açıklama yapmayı kendime yakıştırıyorum. Kusura bakmayın. Herkese iyi geceler dilerim.