Maysa

Maysa
@MaysaTeacher
“Yaşamak dünyada rastlanan ender bir durumdur. Çoğu insan sadece varlığını sürdürür” der Oscar Wilde..Kendi varlığımı beni Var edenin rehberliğiyle tanıyarak yaşamaya çalışıyorum ben de.
ANDIMIZ. 🇹🇷 🇹🇷 🇹🇷 Türküm, doğruyum, çalışkanım, İlkem: küçüklerimi korumak, büyüklerimi saymak, yurdumu, milletimi özümden çok sevmektir. Ülküm: yükselmek, ileri gitmektir. Ey Büyük Atatürk! Açtığın yolda, gösterdiğin hedefe durmadan yürüyeceğime ant içerim. Varlığım Türk varlığına armağan olsun. Ne mutlu Türküm diyene!
Hurşide Yıldız isimli okura yanıt verildi
Maysa
hüseyin ayrıca hepsi gurbetçi değil vatandaşlığını seçmiş bütün haklarından yararlanan doğumundan ölümüne orda yaşayan Türkler de ben Alman’ım demiyor.. savaşlarına katılsa da demiyor demez demeleri de beklenmez
Reklam
ANDIMIZ. 🇹🇷 🇹🇷 🇹🇷 Türküm, doğruyum, çalışkanım, İlkem: küçüklerimi korumak, büyüklerimi saymak, yurdumu, milletimi özümden çok sevmektir. Ülküm: yükselmek, ileri gitmektir. Ey Büyük Atatürk! Açtığın yolda, gösterdiğin hedefe durmadan yürüyeceğime ant içerim. Varlığım Türk varlığına armağan olsun. Ne mutlu Türküm diyene!
Hurşide Yıldız isimli okura yanıt verildi
Maysa
hüseyin kendinize gelin siz başkasının açısını değerlendirebilecek ne açıya ne de kafaya sahip değilsiniz burda o kadar kitap okuyan insanların bu kadar anlayışsız olmaları ne acı… vatanseverliği insanlığı sadece kendi çizdiği kalıplarla görmekten daha dar ne olabilir … benimkisi de iş işte sanki anlayacaksınız da anlatıyorum boşa zaman okumanın açamadığı kibarlaştıramadığı zihni ben mi değiştirebileceğim sanki bi umut işte
ANDIMIZ. 🇹🇷 🇹🇷 🇹🇷 Türküm, doğruyum, çalışkanım, İlkem: küçüklerimi korumak, büyüklerimi saymak, yurdumu, milletimi özümden çok sevmektir. Ülküm: yükselmek, ileri gitmektir. Ey Büyük Atatürk! Açtığın yolda, gösterdiğin hedefe durmadan yürüyeceğime ant içerim. Varlığım Türk varlığına armağan olsun. Ne mutlu Türküm diyene!
Hurşide Yıldız isimli okura yanıt verildi
Maysa
Gizemli okur o kadar kolay mı Almanya vatandaşı olan Türkler hiçbir zaman Almanım demiyor niye desin ki
ANDIMIZ. 🇹🇷 🇹🇷 🇹🇷 Türküm, doğruyum, çalışkanım, İlkem: küçüklerimi korumak, büyüklerimi saymak, yurdumu, milletimi özümden çok sevmektir. Ülküm: yükselmek, ileri gitmektir. Ey Büyük Atatürk! Açtığın yolda, gösterdiğin hedefe durmadan yürüyeceğime ant içerim. Varlığım Türk varlığına armağan olsun. Ne mutlu Türküm diyene!
Hurşide Yıldız isimli okura yanıt verildi
Maysa
Hurşide Yıldız çünki herkes Türk değil bu ülkede.. Doğuda görev yaparken andımızı okumayan okumak istemeyen veya okurken Türküm yerini değiştiren çok öğrenci var hatta hepsi neredeyse … neden Türküm dedirtmek bize güçlü hissettirsin