“Yaşamak dünyada rastlanan ender bir durumdur. Çoğu insan sadece varlığını sürdürür” der Oscar Wilde..Kendi varlığımı beni Var edenin rehberliğiyle tanıyarak yaşamaya çalışıyorum ben de.
Doğmak seçilmiş olmaktır. Herkes kendisine mahsus bir kaderle yolunu yürür. Belki de her birimiz başka birinin yapamayacağı bir şeyi yapmakla yükümlüyüz. Senin dünyaya vereceğin hediye nedir?
Her nereye gitsen kendini de yanında götürüyorsun. Kaçmak istiyorsun ve fakat kaçamıyorsun kendinden. Bütün bu hisler, düşünceler, tereddütler veya tahammüller, bizden gayrı değil. Sorunları içte çözmeden, dışarıda hürriyet mümkün değil.