Yürüyüşten hakkıyla keyif alabilmek için yalnız
olmak gerekir. İki kişi bile olsa yürüyüşe grup halinde
çıktıysanız, buna sadece lafta yürüyüş denir, esasında
pikniğe çıkmışsınızdır. Yürüyüşe yalnız çıkılmalıdır,
çünkü yürürken özgürlük elzemdir, çünkü keyfinize
göre durabilmeli, devam edebilmeli, istediğiniz yola
sapabilmelisinizdir, çünkü ritminizi bizzat kendiniz
belirleyebilmelisinizdir