Konuşmaktan oldum olasi hazzetmediğim bazi şeyler vardır.Hapse girdiğimde orada geçirdiğim bir kaç günün sonunda hayatımin bu döneminden bahsetmek istemeyeceğimi anladım.
"Babam beni dövdüğü için herkes beni dövüyor ama sorun değil. Onu öldüreceğim!
Ne babanı mı öldüreceksin?
Onu içimde öldüreceğim, birini sevmeyi bıraktığında içinde ölmeye başlar."