Padişah ve yöneticilerin yenilgiyi kabullendiği dönemde Mustafa Kemal ve ona inanan bir avuç insan sayesinde hâlâ bağımsız bir ülkede yaşıyoruz. Kitapta bu insanların yaşadığı zorluklar anlatılmış. O dönem halkın sefalet ve yolsuzluk içinde yaşamaya çalışması başarılı bir sekilde aktarılmış. Ancak karakter tanıtımı 3. Bölüme kadar yani ilk 300 sayfa boyunca sürdüğü için beni sıktı, fazla uzadığını düşünüyorum. Tabii okuma amacınız sadece o dönemle ilgili bilgi edinmekse bu gayet faydalı bir özellik olsa da akıcılığı bozuyor. 3. Bölümden sonrasını ise çok beğendim. Kamil Bey'in karşısına çıkan neredeyse herkesin Mustafa Kemal'i eleştirmesi ve davasından vazgeçirmeye çalışmasına rağmen direnmesi beni etkiledi. Ayrıca Türk kadınının bu zaferdeki rolünü hatırlamış oldum. Bu kitapta yaşadığım duygu yoğunluğunu hiçbir belgeselde veya filmde yaşayacağımı düşünmüyorum, okumanızı tavsiye ediyorum. Saygilar