Ege gur

Ege gur
@Md_egegur

Ege gur

, bir kitap okudu
9/10
·480 syf.··
2023 13. kitabı
John Verdon
8.4/10 · 1.693 okunma
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.

Ege gur

, bir kitabı yarım bıraktı
Orhan Veli Kanık
8.1/10 · 31,4bin okunma
9/10
·437 syf.··
2023 12. kitabı
·
9 günde okudu
·
Okunma: 12 Temmuz 2023 14:28
Padişah ve yöneticilerin yenilgiyi kabullendiği dönemde Mustafa Kemal ve ona inanan bir avuç insan sayesinde hâlâ bağımsız bir ülkede yaşıyoruz. Kitapta bu insanların yaşadığı zorluklar anlatılmış. O dönem halkın sefalet ve yolsuzluk içinde yaşamaya çalışması başarılı bir sekilde aktarılmış. Ancak karakter tanıtımı 3. Bölüme kadar yani ilk 300 sayfa boyunca sürdüğü için beni sıktı, fazla uzadığını düşünüyorum. Tabii okuma amacınız sadece o dönemle ilgili bilgi edinmekse bu gayet faydalı bir özellik olsa da akıcılığı bozuyor. 3. Bölümden sonrasını ise çok beğendim. Kamil Bey'in karşısına çıkan neredeyse herkesin Mustafa Kemal'i eleştirmesi ve davasından vazgeçirmeye çalışmasına rağmen direnmesi beni etkiledi. Ayrıca Türk kadınının bu zaferdeki rolünü hatırlamış oldum. Bu kitapta yaşadığım duygu yoğunluğunu hiçbir belgeselde veya filmde yaşayacağımı düşünmüyorum, okumanızı tavsiye ediyorum. Saygilar
Esir Şehrin İnsanlarıKemal Tahir · İthaki Yayınları · 201913,3bin okunma
MUTLULUK NEDİR?
Tek başına bir odada derin bir hayat yaşadığını sanmak mıdır mutluluk? Yoksa ,toplumla aynı şeylere inanarak, inanıyormuş gibi yaparak mutluluk maskesi takmak mı -tyt paragraf kitabı